41 پس اصحاب طرف چپ را گوید، ای ملعونان، از من دور شوید در آتش جاودانی که برای ابلیس و فرشتگان او مهیّا شده است./دلیلش/چیست؟ از دو کتاب/
43 غریب بودم مرا جا ندادید، عریان بودم مرا نپوشانیدید، مریض و محبوس بودم عیادتم ننمودید./دیگه اینو باید خودشون تفکر کنند قبل رفتن به آنجا و روز داوری نهایی هم جای خود/و تلاش تو برای نجات/از دلسوزیه ها/امیدوارم دیر نشود برای تو/و برای اونها/معنی وارث رو متوجه بشند اونم از کتاب دیگر/برای تو وارث بهشت آمد/واقعیته ها/این صندلی با شکوه اونجا این میشینه ها/شما هم مقابلش/قرار میگیرد/جابجایی میشه اونجاها/پاپ و اسقف اینها اونجا کمک نمیتونند کنند ها/بنا به دلایلی برای چه برای پادره اومد نیکوکاران/واسطه زمانی/ببینید چرا برایتان دارد تلاش میکند تا بفهماند بهتان که اونجا نگید کسی نگفت بهتون/اینجا مثل یک خواب کوتاهه/تازه خیلی زشته که کسی دیگه بیادو بگه ها/اون موقع کسی نمیدونه چه خواهد شد/یعنی کی میادو میگه/یا هر اتفاقی/تو این ایه ها بیابید/چه میشود/
3 امّا نادانان مشعلهای خود را برداشته، هیچ روغن با خود نبردند.
9 آنگاه شما را به مصیبت سپرده، خواهند کشت و جمیع امّتها بجهت اسم من از شما نفرت کنند.
5 زآنرو که بسا به نام من آمده خواهند گفت که، من مسیح هستم و بسیاری را گمراه خواهند کرد.
11 و بسا انبیای کَذَبه ظاهر شده، بسیاری را گمراه کنند.
10 زیرا همان است آنکه دربارهٔ او مکتوب است، اینک، من رسول خود را پیش روی تو میفرستم تا راه تو را پیش روی تو مهیّا سازد.
کدام رسول چرا؟
7 و سلیمان، رَحَبْعام را آورد و رَحبْعام، اَبِیَّا را آورد و اَبِیّا، آسا را آورد.
جناب سلیمان فرزند داوود حتما در آیه ها معنی هست.که می آید او اگر باشد.اینگونه فکر نکنم حتما تفسیری دارد.اگرم بر کسی دیگر منظور سلیمان باشد.که او جا نمیزند.حتما دلایلی امری میشود یا حکم کتب فرق دارد چون بعضان نظر به انجیل ممکنست اون شخص دلایل احکام خود داشته باشد یا نظر به تکذیبی باشد که بگوید شما میشوید... اونم بنظرم خیلی دلایل دارد حتما اگر اونی که منظورن خود سلیمان یا تطبیق با سلیمان.اما از نظر خود شریعت انها نه.یا مثلان چه ماموریتی دارد.به هر حال قضاوت بر اساس ایات .اونم باز صلاح نیست کتاب دیگر.منتهای امر باید دید منظورن از خواهد گفت مسیح هستم منظور از مسیح چه هست.بنظرم هر دو مورد عجیب هست.دو طرف هم فکر کنی نسلی ربط دارند.البته صلاح نیست.نه اینکه منظور چه کتاب بگوید.هویت.و محل فرود.مهمه یعنی آمدن.البته اون نوع امدن خیلی سریع محافظتی یعنی در حالت خاصیه.حالا منظورن سلیمان باشد بگوید من نسلی مسیح هستم. شخص دیگرم بگوید نسلی به قوم مسیح میرسم.اونم بله ناتان اونها میرسن داوود.تا و...منظورن سلیمان هست.اون شخصم حالا ماهیت شاید نشه گفت اون شخص اگه منظورن تطبیق سلیمان کنیم. میرسن به نسلی حالا ماهیت اون شخص رو نشود میرسن به شخصی.وانگهی اون شخص چه نیازی داره بگه اونجور که من دیدم کلی کشته و مرده داره.یعنی منظورن خیلی اشکو دوست داشتن.وانگهی کسی که از سمت خدا میاد.مگه میشه بگه من فلانیم.مگه اینکه مسائلی باشه که میزان داده بشه.که بقولی ما به اندازه معین که صلاح هست.ولی کلیت نظر من مثبته.چون من اون دنیا برام ایه وارث اینها بخواهم برای چه از دست بدیم.بدم.تا چه شود.اونم من نظرم همیشه بر تفسیر خوبه.و اینکه چه منظورن هست.از گفتن.و چه برداشت بشود از آن.تطبیق سلیمان بنظرم صیحیح میاد.من وقتی اسم کسی بیاد متوجه میشم داره ایه چه میگه.وقتی اسم رو بخواهم با اون میزان که میدانم بر شخصی سلیمان میشود رمز.وانگهی میگوید مهیا سازد.نه خراب سازد.که این 2ایه هم لحاظ شود برای آن شخص که میگوید آیات.
10 خوشابحال زحمتکشان برای عدالت، زیرا ملکوت آسمان از آن ایشان است.
11 خوشحال باشید چون شما را فحش گویند و جفا رسانند، و بخاطر من هر سخن بدی بر شما کاذبانه گویند.
خب این ایه قسمت بخاطر دارد قسمت های دیگر آن میشود معنی دیگر داشته باشد.تا سخن بد چه باشد.معنی جفا چه باشد.سخن مثال گوید شما مثلان ... هستید.از تکذیب یا امری یا مسئله ای که اینها دیگر به بازم بهترین وجه بشود گفت مثال نوعی دیگر گفتن.حال دیگر دلایل میاورد حتما.که اونم بر اساس شاید کتاب رساله ای مثل رساله یوحنا.یا چه کسانی رو عامل میدونه و چه میگوید.یک امری از مسائلی درش هست که پنهان عاملینی مسائلی.